Zdroj: http://medzicas.sk/cenzura-sme/

Zaslal nám čitateľ, ktorý skúšal diskutovať na SME. Odpoveď redakcie bola stručná a rázna v zmysle – multikultúrny socializmus si rozvracať nedáme a s protištátnymi živlami zatočíme. Čitateľ vlastne môže byť rád, že mu len vyzmizíkovali príspevok, do budúcna kľudne môže v nočných hodinách očakávať návštevu pánov v kožených kabátoch.

SME: Dobrý deň, z dôvodu porušenia Kódexu diskutujúceho bol váš diskusný príspevok zmazaný. Odporúčame vám, aby ste si daný kódex ešte raz preštudovali a dodržiavali ho.

Váš diskusný príspevok:
————————————–
Proste sa sprehľadní situácia že niektoré mimovládky sú platené zo zahraničia a nekonajú v slovenskom záujme ale v záujme organizácie ktorá ich platí. Inak tento zákon prijali nedávno aj v Izraeli a majú ho už aj v Číne, nechápem autorku čo sa čertí a prečo má námietky voči zvýšenej prehľadnosti a informovanosti, prečo je podľa autorky potrebné toto zatajovať ? Alebo autorka pracuje pre nejakú NGO ?

Mimochodom najprv sa o tom to zákone diskutovalo v rámci SaS, potom v rámci Kolárovcov a nakoniec ho predložil Kotleba ako prvý (aby ich predbehol)

Dúfam že zákon schvália čím skôr, dokonca by mohli schváliť aj verziu že bloger, ktorý lobbuje za nejaký zahraničný záujem mal napísané, že je platený zo zahraničia, aby sme si boli na čistom…

Nechce sa mi veriť že autorka pri svojej investigatíve nenarazila na meno Soros a jeho vraj ľudomilné “aktivity”. Napríklad Soros sa otvorene zasadzoval za príchod imigrantov do Európy – od návodu ako sa dostanú do Európy a motivovania, až po trójskych koňov, ktorí imigrantov presadzovali a presadzujú na Slovensku za Sorosove peniaze – pôsobia tak ako piata kolóna – rozleptávajú tak zvnútra celú spoločnosť a všetko to financuje Soros v rozpore so záujmami Slovenska.

http://*****/nadacia-georga-sorosa-vydava-sprievodcu-pre-imigrantov-moslimovia-dostavaju-zadarmo-instrukcie-ako-cestovat-po-europe/

a mnohé ďalšie veci, ten človek má toho na svedomí viac než dosť, na webe nájdete. Aj súčasnú polarizáciu spoločnosti na Slovensku majú na svedomí Sorosovi agenti

Napríklad jednu dievčinu vyhodili zo zamestnania, pretože zaúradovali Sorosovi agenti podobne ako ŠTB za komunistov, rozprával som sa s ňou osobne, verím že nebude mať problém sa porozprávať ani s autorkou článku, ktorá žije v naivnom slniečkovom svete
viac info tu:
http://*****/demonizacia-protivnika-ako-nastroj-platenej-sorosovej-propagandy/
(hviezdičky znamenajú “medzi cas” bez medzery)

ľudia sa začínajú báť povedať, čo si naozaj myslia, zasa začína totalita, tentoraz od Západu

http://*****/liga-za-ludske-prava-urcite-nekope-za-slovensko/
alebo toto je také typické sorosovské
http://*****/tvorcovia-revolucii- proamericki-che-guevarovia/
alebo ďalšia manipulácia od Sorosa
http://*****/vyzva-k-ludskosti-manipulacny-nadacny-nástroj/
a je toho naozaj veľa, stačí hodiť do googla

snáď som autorke blogu aspoň troška zodpovedal jej otázku, takže verím za nabudúce zahlasuje aj ona, aby sme na Slovensku konečne mali odhlasovaný zákon FARA
https://www.palestine.cz/cz/newsd-americky-ambasador-se-v-izraeli-ohradil-vuci-srovnavani-americkeho-zakona-o-zahranicnich-cinitelich-se-zakonem-ktery-v-izraeli-prosazuje-ministryne-spravedlnosti
alebo tu je celkom pekne vysvetlené, prečo zákon FARA na Slovensku potrebujeme
http://www.institut-inp.sk/271/zakony-na-kontrolu-cinnosti-mimovladnych-organizacii/
tu ešte o Izraeli
http://www.lidovky.cz/houda-izrael-schvalil-zakon-o-neziskovkach-je-to-zacatek-konce-demokracie-1lu-/nazory.aspx?c=A160808_110836_ln_nazory_ele

Inkriminovaný zákon vyžaduje, aby príslušné organizácie vyhlásili, že sú závislé od zahraničných sponzorov v celej šírke komunikácie s verejnými predstaviteľmi, ako aj v oblasti televízie, novín, bilbordov a internetu.

Izraelský premiér Benjamin Netanjahu dôrazne podporoval toto opatrenie s tým, že na požiadavke transparentnosti nie je nič nedemokratické. Verejnosť má podľa neho vedieť o úlohe zahraničných vlád vo financovaní daných skupín.
http://www.netky.sk/clanok/izraelsky-parlament-schvalil-sporny-zakon-o-ludskopravnych-organizaciach
Izraelské médiá priniesli správu, že takmer všetky tamojšie skupiny, ktoré dostávajú viac než polovicu prostriedkov od cudzích vlád, sú ľudskoprávne organizácie spájané s ľavicou.

Verím že blogerka bude rada keď sa dozvie skutočnosti ktoré jej doteraz unikali
———————-
Dôvod zmazania príspevku:
xenofóbia,rasizmus,reklama/spam, osobný útok

S pozdravom

Admini diskusie.sme.sk
diskusie@sme.sk

z diskusie k danému článku este pridávame iný príspevok:

tak neviem, SME-cenzúra zúri, lebo ľudia nesadajú na zadok z nevládnych organizácií, alebo to robí autorka? Pretože zjavne miznú príspevky, ktoré žiaden Kódex neporušili. Nie, žeby to tu bolo niečo, čo nepoznáme.

Autorka by si mala doštudovať, že tie zákony nie sú nedemokratické len preto, že zákon inej krajiny sa líši v nejakom – pre demokratickosť nepodstatnom – detaile.

Nevidím priveľa dôvodov, prečo by občania nemohli vedieť, že nejaká organizácia je financovaná zahraničím. A že samozrejme vykazuje činnosť v súlade s požiadavkami svojho (zahraničného) chlebodarcu. Pretože inak by im tie peniaze asi ťažko dával, že áno? Prípadne vedieť, kto to je, aby si mohli urobiť názor na dôveryhodnosť podobnej organizácie.

Lebo keď pozerám na niektoré notoricky známe organizácie tohoto druhu, ako systematicky idú po krku iným, vrátane politikov, musel by som byť nesmierne naivný, aby som veril, že to robia z čistej lásky a že sa takto nedá ovplyvňovať politika v krajine.
Ono zase nie je veľký problém poštvať na politika, nespolupracujúceho s EÚ, bankami a pod. “nezávislé” organizácie, alebo “nezávislé” médiá. Stačí sa pozrieť napr. na naše 2 hviezdy, čo sa činia v poslednej dobe proti Matovičovi, alebo ako sa naše “nezávislé” médiá začali obávať o “nezávislosť” jedných novín u našich susedov, lebo si ich dovolil niekto kúpiť. Že dovtedy tiež mali(!) vlastníka neprekážalo, pretože šli s úradne schváleným stádom!

Prečo SME podporuje Sorosa a mimovládky

Málokto dnes vie, že SME začalo prerodom zo socialistickej Smeny, za čím stál Alexej Fulmek. Ten začal svoju kariéru v rokoch 1989 ako redaktor kultúrnej sekcie Smeny. V rokoch 1991 až 1992, pracoval ako vojnový reportér v konfliktných zónach bývalého ZSSR a písal vojnové reportáže z Abcházska, Podnesterska resp. z Moskvy počas pokusu o prevrat. V januári 1993 spolu s Karolom Ježíkom založil denník SME. Najskôr bol zástupca šéfredaktora, neskôr sa stal predsedom predstavenstva. O rok nato, bol už generálnym riaditeľom Petit Press a na tejto pozícií sa nachádza doteraz.

V auguste 1995 SME pohltilo Smenu. Postavilo si vlastnú tlačiareň za úver ktorý dostalo od Media Development Loan Fund (MDLF). Od MDLF získalo aj ďalšie dva úvery. Tie však už boli podmienené biznis plánom a lepším pochopením budúcnosti média. Od januára 2013 je Alexej Fulmek členom predstavenstva v MDLF ktorý sa premenoval na Media Development Investment Fund (MDIF).

MDIF na svojích stránkach uvádza že SME bolo hlavným zdrojom nezávislých správ počas autoritatívnej vlády Mečiara. Sám MDIF o sebe prehlasuje, že je neziskovou organizáciou, ktorá pomáha financovať “nezávislé ” opozičné média. Bol založený v roku 1995 dvoma redaktormi Washington Post. Myšlienky sa okamžite chytil George Soros, ktorý obstaral úvodné financovanie pre štart MDIF. MDIF je hlavným bodom v realizovaní farebných revolúcií a aj u nás prostredníctvom SME pomáhal rozbehnúť tú modrú zhmotnenú vo forme SDKÚ.

Prepojenie na také zásadné krytie dávalo Alexejovi Fulmekovi možnosť postaviť sa aj obávanému Mečiarovi a SME nemuselo byť zhovievavé k vládnym predstaviteľom výmenou napríklad za peniaze z reklám, ako to robili iné média. Niet divu že sa Fulmek zúčastňuje mnohých aktivít Nadácie Otvorenej spoločnosti, ktorá je takisto podporovaná z financií Georga Sorosa. Dnes má Petit Press pod sebou viac ako 30 regionálnych periodík, prostredníctvom ktorých ovplyvňuje verejnú mienku.

Fulmek napísal prológ do knihy Toma Nicholsona Gorila. V ňom sa hovorí, že sa v knihe nedokáže stotožniť s prevažujúcim negatívnym hodnotením osoby Mikuláša Dzurindu a jeho vlád a bol proti zverejneniu spisu Gorila pred parlamentnými voľbami, pretože si uvedomoval že pracuje s neúplne overenými informáciami ktoré môžu mať deštruktívne účinky na politickú scénu a niektorých podnikateľov.

Polovicu Petit Press vlastní Prvá investičná skupina (PSIS) Petra Vajdu. Ten zbohatol v divokých rokoch mečiarizmu podobne ako Penta či J&T. Vajda pre denník SME povedal, že bol náhodou na Donovaloch a náhodou tam bol aj Karol Ježík, ktorý tam mal chalupu, spolu s Fulmekom a Jozefom Weissom.V tejto trojici ho vraj navštívili so správou, že od nového roku prevezmú Smenu vládne orgány a urobia čistky. Štvrtého januára s Ježíkom a Weissom pretiahli väčšinu zamestnancov so Smeny do novovznikajúceho SME.

Citujem z blogu Alexandry Macúchovej s názvom “Denník SME už finančná skupina ovládla no Penta to nie je”

PSIS bola v polovici 90-tych rokov tretím najväčším investičným fondom na Slovensku. Peter Vajda v tom čase spolu s podnikateľmi Majským a Vochnianom vlastnil cez akciovú spoločnosť VMV denník SME. Keď sa PSIS dostala do konfliktu so štátnym tajomníkom Magulom, Vajda využil všetok svoj vplyv na to, aby denník SME v rokoch 1995-96 intenzívne obhajoval jeho obchodné záujmy. Často navštevoval redakciu a s kľúčovými redaktormi denníka rozoberal stratégiu písania o dianí na slovenskom kapitálovom trhu a taktiku kritiky Magulu. Bol to jeden z prvých prípadov presadzovania vplyvu finančnej skupiny v slovenských médiách a nikto sa nad tým ani len nepozastavoval. Je síce pravda, že Magulove zásahy proti PSIS mali politické pozadie, ale denník SME nemohol byť pri ich hodnotení objektívnym arbitrom, pretože sledoval záujmy svojho majiteľa. Je to historický fakt a pri súčasnom nepokoji okolo zmeny vlastníckej štruktúry jeho vydavateľa by sa na to nemalo zabúdať.

%d blogerom sa páči toto: